czwartek, 18 września 2014

Rustykalne beże...







Dzień dobry Wszystkim :) cudowne południe, śliczna pogoda ...i..skończony beżowy obrus,wielki 150 x 210 cm na duży stół, dla mnie w klimacie rustykalnym może przez kolor...jestem zadowolona z efektu :)
użyłam przyjemnej trochę sznurkowe bawełny, średniej grubości.Dzięki miękkiej fakturze może być kapą, narzutą, ciepłym pledem na jesienne popołudnia w ogrodzie :) 










Wrześniowe wieczory sprzyjają szydełkowaniu, znalazłam mnóstwo zachwycających inspiracji, pełnych wdzięku pledów, serwet i firanek...w głowie masa nowych pomysłów,tylko kto wydłuży dobę? ....


Bardziej przyziemnie ..czekają na mnie chwasty i praca w ogrodzie,kilka roślin do przesadzenia,parę do posadzenia...jesień ..Miłego dnia :)


PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz