czwartek, 30 października 2014

Południowa kawusia...


Południowa kawusia wypita...dalszy ciąg ozdób choinkowych ...bombka, ciut mniejsza od poprzednich...









Spróbowałam dziergać ze sznurka, nici lnianych, odrobinę za sztywne na szydełko ale dają radę....gwiazdeczki będą śliczne trochę przaśne surowe ...w moim klimacie :)



 oraz
 girlanda, łańcuch z białych nici kordonkowych na choinkę, znudziły mnie "sklepowe" błyszczące ....gdyby ktoś był zainteresowany bombkami, gwiazdeczkami lub łańcuchem proszę pisać agamatoszko@tlen.pl 
Pozdrawiam :)




PODPIS

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię różne zgrzebne rzeczy, gwiazdka ze sznurka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna przymierzałam się do tego sznureczka a właściwie nici ...cel osiągnęłam są zgrzebne jak chciałam...

      Usuń
  2. Witaj Agnieszko :) Dziękuje za zaproszenie do siebie :) Już biegnę się rozejrzeć :) A bombka śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Witaj :) cieszę się zajrzałaś w moje progi :)

      Usuń